Fejes Tibor – Két hét Korfun – 2000

Fejes Tibor – Két hét Korfun – 2000. június

(a vegen arakkal)

A sok jo utleiras utan dontottem ugy, hogy a mostani nyaralasomat megirjam.
Az Eurotoursal voltunk 2het apartman repulovel Korfun. A szallas Benitses-ben volt 50m-re a tengerparttol. A disznosag az hogy a repulo csak 16:15-kor indult Budapestrol, ottani ido szerint kb 20-21-re voltunk az apartmanban.( Martha) Egy pici konyha ‘mindenessel’: mosogato, fozolap huto es tarolo.
A furduszoba hatalmas es kad van benne.
A szobakban mindig ket agy van, egy kis fesulkodos asztal es talan ket szek, plusz egy beepitett szekreny. Van meg a terasz ami szerencsenkre a kertre nez.
Olajfak, viragok es macskak…
Ez a nap mar el is ment.
 Mivel ugyis rovid a bevezeto irnek nehany dolgot a korfuiakrol, amit az idegenvezetotol tudtam meg: Egy epitesi telek kb 10-15millio drs. Egy haz tervezese kb 1.5millio Engedelyeztetese 2.5millio. Miutan felepult evi 500.000 drs az ado.
Ezert van az hogy a legtobb haz befejezetlennek nez ki. A tetobol vasbeton szalak lognak ki stb. Az epites kezdettol 5evig kell befejezni az epitest..
Ezutan indul az ado. Gorog mit csinal: 5.ev vegen picit modosit a terven es ujra 5 evig nem kell adozni.
Atlagkereset kb 350-400ezer drs, ez fel evig van -turistaszezon.
A tb lenyul 90ezret, de ennek egy reszet visszakapja telen. Igy a minimum ber kb 150.000 drs korul jon ki. A masik: ha egy ember biztositott a csaladban, az kiterjed a teljes csaladra. Egy masfel szobas lakas kb 80000drs + 20000 drs a rezsi. Villany es a viz nagyon draga. Altalaban a takarekossag es a hagyomanyok miatt a csalad egyutt ebedel es vacsorazik. A nagymamak egesz nap a fozessel, vasarlassal foglalkoznak mig a tobbiek a turista szezonban 12-16orat dolgoznak. Telen pedig ott vannak az olajfak.
 Szerda Masnap faradtan kelltunk, mert 9-kor volt a ‘gyules’. Itt elmondtak, hogy mire figyeljunk, milyen kirandulasok vannak, penzvaltas, motorberles stb.
Jo ket orat tartott. Utana korulneztunk a varosban, megneztuk a tengerpartot es elmentunk vasarolni valami ennivalot.
Sajnos a tengerpart koves, kavicsos. Tengeri sunt nem lattunk, de az egyik csoporttarsunk sikeresen belelepett. Neki hiaba mondtak, hogy erre fele nincsenek…
Benitses tele van kozertekkel, tavernakkal es barokkal. Nagyon sok a magyar es a cseh + nemet, angol, holland stb…
Sok helyen megertik a magyart, (motorberles, kozert) de egy kis angoltudas sokat segit. Pentek Reggel 8:30-kor indultunk a Nagy szigeti korutra. Elso allomas az Achilleon, Erzsebet kiralyne es Vilmos csaszar palotaja. Eloszor a kerbe mentunk, mert sokan voltak az epuletben… Majd ott is allando rohanas, mert mar jott a kovetkezo csoport is.
A kertet es az epuletet szinte eredeti allapotara hoztak fel, de csak a foldszint latogathato. A tobbi kaszino. Kaptunk 10percet, hogy korbenezzunk…
Idebuszozas kozben derult ki, hogy a busz kihangosito rendszere nem az igazi. Mi elol ultunk, igy tisztan ertettuk az idegenvezeto hangjat. De hatrebb, mar csak recseges volt. Raadasul hatul csopogott a viz a mennyezetbol – ala legkondi… Igeretet kaptunk, hogy a kovetkezo megallonal orvosolja a problemat a sofor. 2 idosebb ember, viszont igy is leszallt. Sok volt a hidegvizbol, ami a nyakukba folyt…
A palotaval szemben van egy likor kostolo arusito hely. Itt lehet mindenfajta Korfui bort es likort venni ‘a legjobb aron’… Az elarusitoknak segitenek a csoportvezetok is a kostolok kionteseben. Erdemes mindent megkostolni es megjegyezni az ital nevet, DE VASAROLNI NEM SZABAD!!! A sima kozertben fele aron megkapja az ember ugyanazt…
A buszsofor szerelonek nem jo :-(( De a kovetkezo allomasnal var rank az uj busz.
Az ut kovetkezo allomasa Paleokastrica volt. Megneztunk egy ferfi szerzeteskolostort. A belepesnel a vall es a terd nem loghat ki a ruhabol. Ismet kaptunk 10percet korulnezni.
Majd lementunk az egyik obolbe. Itt vagy elmentunk hajokazni vagy ebedelni. (volt ra 1ora 30perc) Mi elmentunk hajokazni – 2000 drs/fo – 20perc volt es nehany ureget neztunk meg. Nem volt rossz de a csonakos keresete sem … ( 8-10fos a csonak…) Utana elmentunk ebedelni. Elmondtak, hogy hol kap az Eurotoursos 10% kedvezmenyt. Beultunk. 10 perc volt mig odajott a pincer, felvette a rendelest es 30 perc mulva hozta ki. Negyunknek 3adagot… Raadasul 800drs-t felszamoltak felszolgalasi dijnak.
Gorogorszagban nem kell borravalot adni, benne lesz az arban. Persze orulnek neki, de nekunk mindig visszahoztak, ha tobbet raktunk oda a szamlahoz. Ez az osszeg fejenkent 100-150 drs. Dunnyogtunk is rendessen vegul a felet elengedtek. A busz mar csak azokra vart akik elmentek a csonakazasra. A kettore nem eleg az ido. Valaki elment 2 kolara es 2 hamburgerre 4000drs…
Mi ennyiert ettunk Muszakat es Souvlakit +uditok. Ha lehet itt sem erdemes az ajanlott etterembe menni. Vegre meg van az uj busz. Semmivel sem nez ki ujabbnak, vagy jobbnak, de legalabb csatornazott es jo az akusztikaja :-)))Innen mentunk a Bella Vista kilatoig 5 perc nezelodes.
Nagyon szep korkepet sikerult csinalni, 3fenykep osszeillesztesebol.Tovabb utazas Sidariba.
Egy poros helyen megall a busz. keresztul kell setalni egy villaparkon es ott vagyunk a homokko sziklaknal. Erdemes furdo ruhaba jonni, mert atoltozni csak a WC-ben lehet.
1 orat kaptunk ! A viz vegre homokos, majd atusztuk a Canal D’Amourt. Ez egy kb 6-8m hosszu alagut. Uszni nem tudok is at tudnak menni, kb 150-160cm a vizmelyseg. A vegen viszont melyebb, de ott van egy nagyobb parkany ahova le lehet ulni. Majd visszauszni. Kicsit vizessen mentunk a buszba. Elore szoltak, hogy a sofor nem szereti ha homokos es vizes lesz a busz…. (Hogy mik vannak 🙂 ) Indulas tovabb a tengerparton, megallas Kassiopiban 10-15perc. Nagyon szep kis tengerparti halaszfalu, de megnezni nincs ido. Itt vettunk atlatszo szandalokat a sunik ellen :-))) Itt joval olcsobb volt. Majd a tengerparton mentunk haza. Kozben megmutatjak az egyik Durell hazat. Az igazsag az, hogy szinte senki sem tudja melyik az igazi, mert a korfuiak nem foglalkoznak vele. Kb delutan 19-20fele ertunk vissza. Pihi…
 Szombat Hajnal ota esik az eso. Egesszen reggel 9-ig esett. Elmaradt a BBQ hajokirandulas.
Csavarogtunk a varosba, vasarolgattunk. Delutan mar lehet furdeni is.
 Vasarnap Reggel 8:45-kor indult a kirandulas. Felmentunk a kanoni felszigetre es onnet neztuk meg a Vlacherna kolostort es az Egerszigetet + a repuloket. Erre volt 15perc. A programban a kolostor megtekintese is szerepelt – papiron. Persze repcsi egy sem jott.
Egy het mulva elmentunk motorral es kiderult, hogy 15percel kesobb jon a repcsi.
Bementunk Korfu varosba. Itt volt kb felorank. Megneztuk a kormanyzoi palotat, szo szerint atrohantunk az Agios Spiridon temploman. Bementunk egy ‘palotaba’ ahol a jon tanacs volt. Igazabol nem ertettuk miert jottunk ide, mint kiderult ez az Azsiai kiallitasok muzeuma. Kb 10 percunk volt az egeszre es mentunk a kikotobe ahol mar valt a Kalypso Star hajo. Erdekes egy szerkezet, a viz alatti reszen az oldalfala tiszta uveg volt.
Beultunk, persze nehany embernek nem volt ulohelye. A kikoto vizeben meg 1m-re sem lehetett ellatni. Nehany perces hajout utan ertunk el a Vidos sziget melle, a parttol kb 50-100m-re.
Itt van egy elsulyedt csonak es nehany szikla. Itt mar legalabb 20-50m-re el lehetett latni. Utana lement a buvar es kajaval odacsalogatta a halakat. Jott vagy 3-4tucat, kisebbek es nagyobbak, de nem tul latvanyosak. Mindenki szines halakra szamitott -ala Voros tenger. Korbe ment lassan a hajo korul, hogy mindenki fenykepezhessen. Utana hozott ket hatalmas kb fel meteres homart (mint kiderult, a hajobol… ) ezzel is korbe ment, majd megjelent egy szinten nagy csigahazzal.
Utana mindenki felment a fedelzetre, es mentunk a fokashowra. A tengerben vagy egy kb 10x10m-es elkeritett resz. Ott ugralt, labdazott es tapsolt a harom foka – persze nem oromukben, hanem a kajaert. Aranyosak voltak. Erdekes volt a hajokazas.
Majd volt egy orank Korfu varosaban. Egy pici setara es az ebedre volt idonk. Maga a varos kulonleges volt… Apro pici utcak, a hazak nagy resze szakadt volt. A viz, csatorna es az aram a hazak oldalan fut. Vannak meg szakadtabb koszos utcak is. Autoval nehezen jarhato, motorral mindig. A program Glyfadan folytatodott. Itt 2orank volt. Masfel km hosszu homokos, szeles tengerpart vart rank. Alig volt hullam, a viz kellemesen hideg es tiszta. Nem rossz, csak ne meredek szerpentineken kellene ide jonni. Este a szomszedokkal kartyazgattunk.
 Hetfo Vegre 10ora korul kelltunk, elvegre nyaralni jottunk. Picit felhos eg volt igy csavarogni mentunk. Talaltunk egy jo kis ajandek boltot. Voltak itt szobrok, talkak, vazak stb. Bevasaroltunk, mentunk fizetni. Eleve kevesebbet kert mint az aruk es nejem valaszthatott a bizsu fulbevalok kozul is. Osszesen kb 20% kedvezmenyt kaptunk…
Ugy dontottunk, hogy atsetalunk Moraitikara – csak egy ugras (7km). Az ut szelen baktattunk, szembe jottek a motorok, autok es buszok. Egyik masik igen kozel volt. Nagyon szep kis rejtett tengerpartok vannak az ut mellett. Idokozben osszefutottunk ismeroseinkel ok ugy dontottek, hogy elmennek Aqualandbe. Mi setaltunk tovabb. A melegben egyre tovabb mentunk, kozben mar a visszautra gondoltunk. Nagy nehezen elertuk Moraitikat. Lementunk a partra, persze hogy szebb mint a mienk. Apro kavicsos es nagyobb is. Ettunk egy fagyit es indultunk vissza. Nejem ajanlotta, hogy varjuk meg a buszt. Lebeszeltem rola, mert hogy ritkan jon es rendszertelenul. Persze hogy 30perc mulva 2 is elment mellettunk.
Hazamentunk ebedeltunk es lementunk a partra. Este tobben atrandultunk egy ismeroshoz. Teljessen masfajta apartman volt. Belulrol jobban felszerelt, de kisebb furdoszobaval. A kilatas a szomszed tetore es egy epulo apartmanra. Ez a Frida apartman.
Ejfelig dumaltunk majd csoszogtunk haza. Szinte minden ures volt… Csak a mi apartmanhazunkban kartyazott beszelgetett mindenki :-)))  Kedd Reggeli utan lementunk az irodaba motort berelni. 5napra 16000drs volt. Biztositas, az onresz 50000drs. Eletemben eloszor ultem motoron. A gorog -Angelos- nagyon laza volt, adott egy jo nagy robogot kb 125-150cm3. Nehez is volt, de ment is. 2 masik parral elhataroztuk, hogy lemegyunk Kavosba, merthogy nagyon szep homokos part van arra. Kb 40km-et motoroztunk, mindenki egybe maradt -en is, a motor is :-))) A part nagy csalodas: koszos a viz, a part vastagon tele van a kimosott vizinovenyekkel.
Persze a vizben senki sincs. Ezt a telepulest szinte kizarolag angolok ‘bitoroljak’.
Lementunk a sziget vegeig. Innet el lehetett latni Paxi-Antipaxiig. Vegul elindultunk Santa Barbaraba. Gorogul leirva nem ismernetek ra :-))) Egy kicsi vekony ut vezet oda. Folyamatosan emelkedik, nem ertettem, hogy a tengerpartra miert felfele kell menni. Vegul volt egy kis lejto, ahonnan kitarulkozott a part. Jo 2km hosszan gyonyoru sarga homok, a vegen sziklakkal hatarolva. A homok olyan forro, hogy a torulkozotol a tengerig futva tettuk meg az utat. A viz nagyon jo, raadasul hullamos. Furdes utan kis szaradas, majd elmentunk ettermet keresni. Persze ugy furdoruhaban mezitlab. A partkozelit megneztuk, majd egyik tarsunk javasolta, hogy nezzuk meg egy kicsit tavolabb is, hatha olcsobb.
kb 15percet setaltunk a tuzforro es kavicsos aszfalton, mire talaltunk masikat. Az egy kicsit dragabb volt ugyhogy vissza. Kedves setaltatonknak fobeloves es akasztas ajanlasa.
Vegul visszamentunk az egyik partmentibe. Mint kiderult itt foleg csehek voltak es ezert ilyen menut hoztak. Szoltunk hogy inkabb angolt. Persze amit en rendeltem az nem volt. Vegul relativ olcson jol bepakoltunk. Nagyon jo hely volt. Vissza a partra es egy kis piheges, majd furdes. A sok homokrol mindig a homokvar jut az eszunkbe, ilyet rendszeresen epitgettunk 🙂 Sot az ismeros nejet el is astuk, csak a feje logott ki :-))) 17-18ora fele indultunk haza.
Hat ez is volt vagy 30kmer. Este fogtuk kezunket labunkat, mert a motorozas kozben rendessen leegett. Erdemes indulas elott jol bekenni magunkat, mert a menetszel miatt nem erezni semmit. Nekem a mai napig latszik a polo es a rovidnadrag vege. Este ismet kartyaztunk a szomszedokkal, majd ejfelkor vonultunk aludni. Meg ilyenkor is olyan meleg volt, hogy lenge oltozetben maszkalhattunk.
 Szerda Ma nem mentunk sehova, minden ismeros ment haza. Letelt az elso het.
Behoztak hozzank a cuccokat. Mindenki elment utoljara furdeni, ebedelni, csavarogni. Hat igen, az apartmant 10orakor el kell hagyni. A cuccokat le kell vinni az irodahoz. Egy reggel meg arnyekos teraszra, amire delutan mar pokoli napsutes tuz. A repulosokert 17:15-kor jott a busz. A buszosok pedig 14-kor indultak volna, ha a busz valahol nem doglik le. Akkik azzal a busszal jottek meseltek, hogy egy egyenes uton, a buzatabla kozepen a busz ugy dontott o nem megy tovabb. Szegeny csoport orakat forgott a busz valtozo arnyekaban. Vegul szerencsessen megerkeztek. A hazafele menok kb 18-19fele indulhattak. Mindenkit elbucsuztattunk, majd elmentunk az ovarosba fagyizni.
2 db hatalmasat kertunk -pontosabban valasztottunk 2-ot es kihoztak egy hegyet. Kemeny volt az ara is 3400drs.
Megjottek az ujak is. Most nem voltak olyan szimpatikusak mint az elozo turnus.  Csutortok Reggel 7-kor csorges es hangos beszelgetesre ebredtunk. A szomszedunkbe 3 idos holgy jott. Sehogy nem ertettuk, hogy miert pont Benitesbe jottek, ami eleg felkapott udulohely es ezert relativ hangos is. Mindegy, nejem azzal nyugtatott, hogy a ‘gyulesre’ keszulnek holnap mar nem lesz ilyen. 14-ig huztuk az idot, mert az Aqualandbe keszultunk. Persze sajat szervezesbe. 15ora utan ugyanis 5000 helyett csak 3000drs a belepo, a motor pedig joval olcsobb mint az E.
Vegre elindultunk, egybol oda is talaltunk. 15percel korabban ertunk oda kb 19-20km volt, vartuk a harom orat. Kozben joparan jottek autoval es motorral. Kiderult, hogy a magyarok elelmesebbek. Mindenki harom ora utan jon. A zarasig tarto (18:30) ido is boven eleg. Nagyon sok fajta csuszda volt, plusz medencek es egyeb. Kulon van gyerek resz is, kis csuszdakkal 20cm-es vizzel stb. Az egyik medence sarkaban volt kialakitva egy kerek kb 10fos Jacuzzi.
A napagy es a napernyo termeszetesen ingyenes. Enni inni erdemes vinni, bar ott sem volt veszes. Az Interneten is megtalalhato a honlapja: www.corfu-net.gr/aqualand 18utan faradtan indultunk haza. Nagyon jo volt bar sokak szerint a spanyolban es olaszban jobbak. Az Aqualandben is nagyon sok magyarral talalkoztunk, mint Korfun szinte mindenhol.
Legalabb nem erzi teljesen idegenbe magat az ember. Az olaszokat nem szerettuk, hangosan voltak, kotekedtek egymassal, tolakodtak. Masnak mi a velemenye roluk???  Pentek Hajnalban -6kor- ismet hangos beszelgetesre ebredtunk… Vegul beszeltunk a szomszedokkal, igy a tovabbiakban sikerult tovabb aludni.Reggel felhos ido volt, logott az eso laba.
Paleokastricara keszultunk volna, de igy bizonytalan lett.
Az utazasi irodaban sem tanacsoltak, hogy nekivagjunk. Igy elmentunk setalni.
Mar regen kineztuk magunknak, hogy a Benitses mogott levo hegy tetejen van valami feher kupola. Oda indultunk. Vegigsetaltunk az ovaroson, mind feljebb es feljebb. Terkepunk volt, de az az aszfaltut nem szerepelt rajta :-(( Mentunk tovabb, az ut szele tele volt valami szinessel. Mi lehet ez???? Jobban megneztuk, kiderult hogy soretes tolteny huvelye…
Mire lohetnek???? Turistara :-))) Setaltunk felfele, egyszer csak kiderult, hogy a mellette levo hegyre setaltunk fel :-((( Itt visszafordultunk es hazamentunk ebedelni. Utana nejem rabeszelt, hogy menjunk el a masik oldalra Agios Georgiosra (20km) furdeni. Hat menjunk…
Egybol odatalaltunk. Szinten nagy homokos tengerpart es nincsenek sokan. Letelepedtunk, furodtunk. Aztan epitettunk egy homokvarat :-))) -hamar annyi homok van ott…
A hullamoknak majdnem 2 orat ellenallt. Elsetaltunk del fele, nezzuk a partot. A tavolban egyre ismerosebb a taj. Hat igen mellettunk volt Santa Barbara. Este megyunk vissza a motorhoz. Nem akar indulni. Mi a fenet csinalunk 20km az apartmantol???? Egy etteremnel kertunk segitseget – az volt a legkozelebb. 1km-re volt egy motorkolcsonzo, ott tudnak segiteni. Eltoltuk odaig a motort, erdeklodo tekintetek keresztuzeben. Kozben probalgattam inditani, de nem akarta az igazsagot. Odaerunk, mutatom es mondom mi a gond. Megnezi, neki egybol elindult… Igy szerencsessen haza jutottunk.
 Szombat Hova menjunk??? Szikrazo napsutes – legyen ismet Agios Georgios…
Gyorsan csinaltunk szendvicset es szaguldottunk. Egesz nap furdes, napozas es homokvar epites. Egyik uszasunk soran valami feheret lattam a viz alatt. Mi lehet az??? Nejem felveszi, hat mazlink van: talaltunk 2db 1000drs a viz alatt. Szerencsere nem olyan papirbol van, mint a regi magyar penzek. A parton 5perc alatt megszaradt. Ennek oromere elmentunk egyet fagyizni. Nap vegere ereztuk, hogy egy kicsit megpirultunk, hiaba kenegettuk magunkat. Hat igen kihagytuk a 2000drs-es napagyat es ernyot. Ovatosan haza indultunk.
Moraitika kozepen van egy Internetes kavezo. Megalltunk, irtunk nehany levelet, megneztuk milyen ido lesz, ittunk valami jegeset es mentunk tovabb. Erdekes volt a gorog ekezetes billentyuzet – szerencsere rajta voltak angolul is a betuk 🙂 20perc 800drs volt.
Este jeghideg furdo, a megpirult helyekre, kenegettuk magunkat testapoloval. Mindenkinek ajanljuk, hogy naptejet es testapolot itthonrol vigyen, mert ott igencsak 2500-4000 drs korul van. Ja igen, regebben rajottunk hogyha megegunk, akkor utana kell egy hideg vizes zuhany es reggel este testapoloval kenegetni megunkat. Igy megmentettunk nehagy reteg borunket.
 Vasarnap Most kovetkezett a leghuzosabb motorozas: Korfu varos.
Az ut szelen egyensulyoztunk, az autok es buszok szaguldottak mellettunk. Eljutottunk a gatig. Ez koti ossze a Kanoni felszigetet es a szarazfoldet. Ez kb 1m szeles.
Amiert erdemes ide jonni: A repter vegetol kb 100m-re van. Az ember feje felett kb 20-50m-re szalnak fel es le a repulok. Hihetetlen erzes es latvany. Majd 40percig voltunk ott. Kozben leszallt 3 vagy 4 gep es felszallt 2. Kozben megneztuk a Vlacherna kolostort, az a gat masik vegen volt.
Utana bemotoroztunk az Spinadara. Ez a foter ??? Igazabol egy hatalmas kert a tengerparton, a varos felol pedig a Liston hatarolja. Az az oldala teli van kavezokkal, tavernakkal. Itt akartunk leparkolni, mindenutt kint volt, hogy mennyit kell fizetni, de az nem, hogy hogyan.
Felve hagytuk ott a motort es mentunk a regi erodbe. Az elso ‘hegycsucsrol’ nagyon szep a kilatas a varos fele. Persze az ut -lepcso- nem egy egyszeru seta: kavicsok vannak betonba agyazva. Baromira csuszik, majdnem nadragfek lett a lemenetelbol. Vegul vegigsetaltuk a varost es ebedeltunk. Kozben osszefutottunk a mai Eurotours varosnezo csoportal.
Gyorsan erdeklodtunk, hogy mi van a parkolassal??? Szerencsenkre motorra nem kell fizetni. Korul motoroztuk a varost, elmentunk kanoni fele. A tengerparton van egy szelmalom es egy kis kikoto.. A viz annyira tiszta, hogy az hihetetlen. Az egyik oldalon homokos, a masikon nagyon mely es sziklas. Csak gorogoket lattunk, teli volt furdozokkel. A munkanapi sziesztat is itt szoktak tolteni. Talan 12-15 ora kozott. Majd megkerultuk a kanonit es hazamotoroztunk. Sajnos a gyomolcspiac zarva volt.
Aki volt bent meselte, hogy kb fele aron lehet vasarolni mindent. Ja igen: Korfu varosban levo nagy szuper marketek is joval olcsobbak. Este visszavittuk a motort. Jo volt, de fellelegeztunk hogy megusztuk a motorozast.
 Hetfo – Kedd Reggeli utan vasarlas, majd strand, ebed, strand es pihi. Neztuk a tengert: Egy csomo kisebb-nagyobb kulonfele halat lattunk,tarisznyarakot, tengeri sunt. A rakok nagyon jol lathatnak, mert 2-3mrol mar eszrevettek es bestartoltak a tengerbe. Nagyon ovatosan, inkabb felulrol erdemes becserkeszni oket. Neztuk ahogy ettek az algat. A nagy kikotonel lattunk pici 2-3cm-es neonkek szinu halakat is. Volt olyan hal ami szinte beleolvadt a sziklaba. Viszont ha egy kavicsot tole fel meterre bedobtunk, rohant oda megnezni, mi az.
15-20perc utan feltuntek -nekunk- hatalmas halak volt majdnem fel meteres is…
Kedd este azzal a tudattal fekudtunk le, hogy a holnapi az utolso nap…
 Szerda Reggeli utan csomagolas es 10-re levittuk a cuccot az irodahoz. Leultunk az arnyekban, kartyazgattunk, beszelgettunk. Nejem meg uszott egyet utoljara, nekem nem volt kedvem hozza.
Azutan elmentunk az ovarosba ebedelni. Visszafele megneztuk a shell múzeumot (ne hagyjátok ki) valamint a halakat a kikotobe es setaltunk. Lassan telt az ido. A buszosoknak szerencseje volt, 14-kor rendeben indultak haza. Mi vartuk a 17:30-at hogy menjunk a repterre.
Megerkeztunk, becsekkoltunk azutan letelepedtunk. Vegen jo negy repulore valo ember varta az indulast. Gepek jottek mentek, vartuk a 19:45-ot hogy mi is sorra keruljunk. Ekkor bemondtak, hogy a West traveles Malev charter gep bizonytlan mikor erkezik. 20ora fele mar tudtuk, hogy a mienk se jon 22elott.
A West traveleseket elvittek vacsorazni, az o gepuk talan ejfel utan erkezik meg. -mi kaptunk egy szendvicset es egy uditot. Vegul 22:20 fele megjott a gepunk, 22:40 fele indult is. Mi faradtan erkeztunk meg. A csalad is ideges volt, nekik is sok volt a tobb oras varakozas.
 A filmeket masnap beadtuk, mar nagyon varjuk, hogy mit latunk rajtuk.
Hat ennyi. Gyorsan eltel es vissza is vagyunk. Raadasul most ez a 36fok kicsit sok.

Az arakrol:

asvanyviz 6×1.5L 480 drs
Gyros 400-600 drs
Ebed 2 fore 3000-5000 drs
2 napagy+napernyo 2000drs /nap
Motorberles 1nap 4500-5000 drs
Parga – Paxos hajozas 8350 drs
Vizividampark 8500 drs
Buvarkodas 10000 drs
Ezek az arak sajnos kotottek, Korfun minden egyeb irodanal is ennyi.
2fonek mar erdemes egy hetre motort berelni es ugy bejarni a szigetet, mert joval olcsobb mint a szervezett es nem kell rohanni. Bovebbet a megfelelo napon….
Varom kerdeseiteket

Fejes Tibor

A szerzőnek a szerkesztőn keresztül küldhetsz levelet – E-mail: szerkesztoutikalauz.hu