Komáromy Krisztina Réka: Földi paradicsom – Kuredu-sziget, Maldiv-szigetek – 2004.05.31-06.16.

Kedves Olvasok!

Nagyon sajnalom, hogy eddig nem irtam meg a beszamolomat, amiben megprobaltam osszegyujteni a csodas elmenyeket … miota visszajottunk kb 14-16 orat dolozom naponta, atlagosan, es tenyleg nem tudtam erre idot szakitani. De mar nem birom tovabb magamban tartani e temerdek irto gyonyoru emleket, es meg szeretnem osztani veletek is 🙂

Szoval arra gondoltam, hogy ugy irom meg ezt a beszamolot, hogy kozben beszurom az onnan irt kis e-maileket is, biztos kusza lessz, de talan jobbban visszaadja az egesz szabi hangulatat. 🙂

Majus 31-en volt az utolso munkanapunk, igaz, hogy csonka volt, de volt. 12-ig dolgoztunk, majd irany a hotel, zuhanyzas es indultunk a repterre. Troy ket kolleganoje vitt minket a kb 60 km-re levo KWI – repterre – Kuvaiti International Airport. Ott vasarolgattunk nyari cuccokat, majd ebed es egy kis varakozas utan felszalltunk 18.20-kor. Dubai-ba ertunk 1.5 ora mulva, jo kis rovid ut volt, majd ott kellett varnunk hajnali 2:20-ig, eleg huzos volt. Nezelodtunk, olvasgattunk ettunk ismet egy kicsit, majd vegre elkezdtunk becsekkolni, es irany Male, a Maldiv-szigetek fovarosa 🙂 4.5 oras repcsi ut, es mert mar nagyon faradtak voltunk, aludtunk szinte egesz uton.
Junius 1-en reggel 8-kor leszalltunk Male leszallopalyajan, ami egy kis szigeten van a Male-sziget mellett. Fentrol lattuk az atholl-okat, kis szigeteket, amibol tobb, mint 2000 tartozik az orszaghoz! Nagyon szep volt, mint a legszebb utikonyvek oldalain… nagyon boldogok voltunk!!
Leszallas utan kis busszal atvittek minket, akik repcsivel folytattuk az utunkat egy kis hidorplan-os repterre… Rengeteg, 20-30 kis piros-feher-fekete sitalpas gep volt a kornyeken, parkolt vagy fel-le szalltak, nagyon klafa volt 🙂 jo par kepet is keszitettem roluk 🙂 ugye lattatok mar? www.webshots.com 🙂 itt volt egy kis gikszer, mert a fel-egy oras igert varakozas helyett 10-14 oraig vartunk!
Mar eleg faradtak es fusztraltak voltunk, amikor vegre intezkedtem, es hatunkat elvittek egy kulon geppel a 40 perc repulo utra levo kis szigetunkre, Kuredu-ra. 🙂 Balhes volt kozelrol repulni a szigetek szazai felett… es nagyon jo erzes volt a vizen landolni, szerintem Nils Holgerson is ezt elvezte a legjobban a vadludakkal valo utazasa alatt 🙂 🙂 No meg a balhekat Szmore-vel :))
Nagyon kellemes 30 fok volt a szigeten, napsutes, kek, es meg kekebb, turkiz viz, nem is tudom hany szaz arnyalata volt lathato, valami csodas!!! El sem akartam hinni, hogy ott vagyunk!! A borondjeink egy elobbi geppel jottek de szerencsere a hazunk teraszan vartak rank 🙂 Amikor besetaltunk a molorol a recepciora helyi sracok dobpergetese kozepette 6-an bevonultunk, es rogton fincsi juice-zal itattak a hosszu utra valo tekintettel. Ezutan megmondtak, hogy a 255-os haz a mienk… azt hittun kozel lesz… de kb 10 percet setaltunk, ami kozeli, de nem arra szamitottunk, de nem baj. CSODASZEP-LAK volt 🙂 fahaz, kupolas, es belul fenyoszinu. Egy nagy nappali egy oriasi aggyal, ket karos szekkel, ket kis asztallal. A zuhanyzo es a WC kint volt 🙂 na nem pottyantos, mint Visnyen 🙂 hanem rendes WC, de kint, fedett, de egy oldalrol nyitott helyseg volt 🙂 klafa 🙂 mindent tudok kepekkel illuszralni 🙂
Amint kicsomagoltunk furdoruciba bujtunk es irany a PLAZS 🙂 az Indiai-ocean partjan suttettuk a fencinket 🙂 nagyon elveztem, olyan regota almodtam mar egy ilyen igazi, tropusi vakaciorol! 🙂 es most valora valt az eddig csak messzi alomnak tuno vagyakozas 🙂 nem akartam hinni a szememnek olyan szinekben tundokolt az egesz ocean, a messzi kis szigetek, a vakitoan feher homok, a kulonbozo palmafak es az oriasi felhok. Csodas volt! Es Anya rad gondoltam, mert eddig mindig amint tengerhez es nagy vizhez ertem felhivtalak, es meghallgattattam veled a hullamokat…. Es most nem tehettem, mert nem volt fedettseg, nem mukodott a telcsim 🙁 kisse elszomoritott ez a teny… de gondoltam inkabb majd neked is meg kell nezned 🙂 jo?
Furodtunk egy jot a langyos sos vizben, majd 7 orara eligazitasra kellett mennunk, ami erdekes volt, mert bemutattak az egesz szigetet 🙂 minden volt ami csak kellett 🙂 a kis seta soran lattam oriasi denevereket, nyulakat es gekkokat… nagyon klassz volt minden… Gerald Durrell jart a fejemben…:) a szigeten 5-6 etterem, buvarkozpont, vizi sport centrum, fitnessz klub, tenisz palyak, masszazs kp., tea haz, medence es hozza bar, meg meg 3 masik bar, golf palya, es meg ki tudja mit hagytam ki… eleg jol felszerelt kis sziget, 700 turista befogadasara kepes. Es ebbol mi voltunk ketto 🙂 Troy es en. 🙂 Nagyon boldogok voltunk 🙂 🙂
Vacsi a mi ettermunkben, mindig ugyanahhoz az asztalhoz kellett ulnunk, es Shakeeb volt a pincerunk, akie egy kozeli sziget lakoja volt. Egy nagyon rendes Maldiviai ferfi. Eleg sotet szinu emberek a helyiek, es divaheli-ul beszelnek, vagy vmi ilyesmit… es 100 % muzulmanok. Vacsi utan hazasetaltunk a tengerparton, irto romantikus volt es imadtam ott lenni!!!
Masnap reggelizes Shakeeb-bal, majd buvar bolt megtekintese, seta a sziget masik oldalara, majd napozgatas, olvasas, es az elet elvezese 🙂 Troy latott egy capat a parti sekely vizben…. En nem… Majd 4 fele bevonultunk a hazba, mert szakadt az eso, de nagyon jo volt 🙂 ezt irtam 2-an egy kis hiradaskent:

“Eltelt az elso itt toltott nap, es csodalatos!!! gyonyoru ido volt egesz nap, napsutes, fujt a szel, jo volt a hullamokat hallgatni. Delutan megjott a minden napos eso, irto jo volt!! Tele van a sziget oriasi deneverekkel – Anya, neked nem szabad idejonnod 🙂 – de nagyon jo pofak. Alkarom nagysaguak, kiterjesztett szarnnyal akkorak mint egy jolmegternett siraly a Balcsin, vagy mint “Csivavak” szarnyakkal… Gyumolcsot es viragokat esznek 🙂 Nyulakat es gekkokat is fotozatam mar 🙂 A koszt jo 🙂 🙂 Zsolt ezt tudod miert irtam, nem? 🙂
Szep szinunk van mar most. Troy nem egett le 🙂 A tengerparton lakunk egy fa villaban, vadi uj, es fenyo szinu. Kint van a wc es a zuhanyzo, nekunk van sajatunk is. Eleg jo 🙂 Feher homok mindenutt, meg az ettermek es barok aljan is 🙂 Itt is szol a radioban a misere hivo zene es enek… 🙂 csak ugy, mint Kuvaitban 🙂 reggel 9.30ra megyek buvaros osszeroffenesre, talan mar merulok is. rengeteg a hal es mas tengeri eloleny is, alig varom mar!! akit erdel www.kuredu.com on megnezheti, hogy mirol is beszelek, csodas. Ez a sziget web-oldala 🙂 . Mindjart eszunk, remelem otthon is minden ok. kerem irjatok par sort. Pussz, Bubika”

Azota is kb igy velekedem a helyrol… nagyon jo volt, hogy egesz ido alatt majdnem mindig mezitlab kozlekedett mindenki…. Egeszseges modi 🙂 este megint vacsi, elotte es utana is seta, vettem ket konyvet az Indiai – Ocean elovilagarol es a capakrol 🙂
Csutortokon reggel kellett volna mennem proba-merulesre, de keson keltunk 🙂 igy masnapra halasztottam… reggeli, setalgatasok, lattunk egyutt egy kolyok-capat 🙂 kb 2 meterre tolunk… eleg klafa volt 🙂 kagylovadaszatot tartottunk, turtunk a homokban, elveztuk 🙂 mint a gyerekek 🙂 majd esett ismet egy kicsit, olvastunk a teraszon es hallgattuk az esot, ami sajnos Kuvaitban nem surun adatik meg… majd seta, kajalas, borig aztunk, de jo volt az is 🙂 olyan kellemesen telt az ido, hogy minden jo volt 🙂 este ping-pongoztunk, majd iszogattunk, aztan atoltoztunk es golfozni mentunk. 🙂 2 x 6 lyuknyit jatszottunk, elotte utni tanitott Troy, es eleg jol ment 🙂 Deneverek, gekkok, nyulak, istemi Paradicsom! Mindig ez jart a fejemben… szarnyalltam a boldogsagtol 2 hetig 🙂 tanitgattam Troy-t magyarul, eleg nehezkesen megy neki 🙂 aznap ezt irtam a hazaiaknak, kedveskeimnek:

“sziasztok, egesz nap esett, kb 10-tol du 4-ig, borig aztunk a monszunos idoben… de csoda jo volt az esot hallgatni, szaglaszni es a borunkon erezni. Kuviban alig esik, es ha esik is akkor budos, porszagu. Itt friss ,Balcsi-szeru eso volt, eleinte lassan szemerkelt, majd szakadt, irtora tertszett… olvasgattunk, maszkaltunk az ocen parton, mas dolgokat is tettunk… 🙂 no meg ettunk, ping-pongoztunk es golfoztunk 12 lyuknyit. Ja es golf putting versenyen is reszt vettunk. Troynak 19 nekem 20 pontom lett, igy nem nyertunk, mert az elso 17 ponttal nyert… Nem baj, jo volt… Reggel lattunk egy kolyok “white tipped” capat, kb karomnyi volt… de ahol kolyok, ott felnott is van… jovo szerdan merulok capakkal…. erdekes lesz 🙂 na megyek, mert kint buli van….Pussz mindenkinek aki irt… aki nem az meg irjon 🙂 Krisztina 🙂 “

Penteken ismet keson keltunk… ugy latszik kijott rajtunk az elozo 5 honapos hajtas… reggelit is es buvarkodast is lekestunk. 🙁 napoztunk, capat lattam, usztunk majd korbesetaltuk a szigetet 🙂 a medence melletti barban iszogattunk majd en usztam egy kicsit. Rengeteg kepet keszitettem mar megtelt egy 256 MB-os chip…. Haza andalogtunk, majd par ora mulva aluszkazas 🙂
Szombat reggel szakadt az eso, irto nagy vihar volt, de utana rogton napsutes 1000-rel, es Krisztike eloszor merult az Indiai-oceanban 🙂 sirni tudtam volna a gyonyortol, csodalatos volt!! Nem akartam elhinni, hogy en, KKR ott merulok, teknosok, polipok csodaszep korallok tarsasagaban 🙂 Nagyon meg voltam hatodva. 🙂 ennel mar csak a delutani merulesem volt szebb: oriasi murenak, dajka capa, teknosok, Napoleon-halak, es mas csodas tropusi teremtmeny 🙂 Nagyon szep volt, leirni nem lehet… meses merulesemrol tartott beszamolok utan ismet golfoztunk 🙂 eleg jol ment, jo kis jatek, de szerintem nem lesz a kedvencem 🙂
Vasarnap reggel 5.45-kor ebresztettek minket, mert horgaszni mentunk…es mint irtam nagyon-nagy elmeny volt!!! Csodaszepek a delfinek!!!!
Ezt irtam haza e-mailben:

“Cicus, igerem, hogy nem keresem a bajt. eggyel mar talalkoztam a tegnapi ket merulesem kozul az egyiken. Nurse- dajka- capa, bekesen pihent egy szikla alatt… ma teknosokkel usztam, ket papagajhal letamadott, de haritottam… Reggel horgasztunk ,irto jo volt… lattam vagy 60 delfint!! csodas elmeny volt… evek ota errol almodom.. es ott usztak tolem 1.5-2 meterre.. a hajo mellett… CSODALATOS volt.. 🙂 fogtunk halakat is. Troy es en voltunk csak egy oriasi hajon a kapitannyal es ket szemelyzettel.. majdnem megfogtunk egy kb 150 kilos tonhalat is!! A felszinen szorfolt az orias, mar horgon volt, de elvagta a farkaval a damilt!!! Oriasi volt, lattuk, ahogy a felszinen rakapott a kis 1.5-2 arasznyi “bonita” halra… Elmeny hegyek!!! a teggnapi meruleseim is klasszak voltak, a szivavany minden szineben uszkalo halak tomkelegevel talalkoztam, egy nagy polippal, 3-4 teknossek, irto szepek. egy nurse capaval, dajka capa magyarul…. ez kb 2 meter 25-50 cm volt!!! nagy… ezeken kivul minden szupi volt…. !!!! majd mutatom a kepeket es a konyveket… de az Indiai-ocean szint minden gyakori halat lattam… csodasak!! Ma a reggeli horgaszas es napfelkelte utan snorkling-eltunk…. a viz felszinen maszkban, uszonyokkal es legzo csovel uszkaltunk…. a korall zatonyok felett, mellett… Irto nagy elmeny… majd napoztunk, es most irok par sort nektek. holnap 2 merules, majd kedden naplementes hajout… szerdan Troy bevezeto merulest vesz.. es megtanul o is merulni 🙂 nekem szerda este lesz a capa kurzusom, 2 ora elmelet… majd merules a capakhoz!! 🙂 pussssz Sok szerivel, Krisztina”

Hetfon, junius 7-en par falat reggeli utan irany a nagy kekseg ismet, merulni mentem 🙂 eleg almos voltam, ugy futottam vissza a komputerert…. Yaffis egy helyi oktato es dive master vitt minket ki aznap.. Oriasi rajat lattam, meg hatalmasra nott murenakat!! Klassz volt… Majd Troy a barban vart, irto nagy zuhi volt ismet hazafele, buvar ruhaban meneteltem 🙂 Troy kicsit megegett elozo nap, igy a verandan olvasott egesz nap es boldogan ujsagolta, hogy ilyen sokat mar evek ota nem olvasott egy huzamban 🙂 a teraszrol latott delfineket, ugraltak es porogtek, csodas volt mondta. Kar, hogy nem voltam otthon…delutan ismet merultem, hosszu es szep merules volt 3 barlangan. Majd hazafele a parton mentem, meseltem, hogy milyen volt… vacsi es barban iszogatas, beszelgetes 🙂
Kedden volt egy hete, hogy ott voltunk a Szigeten 🙂 csodaszep meg mindig minden 🙂 setak, eso, szel… snorkeling-elni akartunk, de nagyon eros szel fujt, igy nem mentunk, inkabb a parton henyeltunk 🙂 imadtam ott lenni, es pihenni, mar nagyon rank fert 🙂 este naplementes hajoutra mentunk, vartam mar nagyon mert tudtam, ereztem, hogy jonnek a sipolo emlosok is: a delfinek 🙂 es jol ereztem, mert jottek, sipoltak, ugraltak, porogtek 🙂
Majd buvarkodas est volt, vizalatti filmeket mutattak a nagy projektoron, es tokeletes volt, nagyon tetszett… Troy-t rabeszeltem, hogy egy bevezeto merulest vegyen holnap 🙂 rabolintott…. eddig senkinek sem sikerult ezt elernie nala. 🙂 🙂
Szerdan vegre eljott a nagy nap 🙂 Troy elete elso merulese megtortent delelott, elotte kis bevezeto tanitgatas, es nagyon tetszett neki, igy rogton merules utan feliratkozott a tanfolyamra, hogy o is le tudjon vizsgazni 🙂 ebed helyett ot fenykepeztem, ahogy a tokig ero vizben ‘szerencsetlenkednek’, majd mikor mar melyebbre mereszkedtek akkor olvasgattam. Lekestuk az ebedet, igy eletem egyik legrosszabb hamburgeret ettem, de mindegy, igy jartam. Majd este 6-kor eljott az en idom 🙂 kezdetet vette a capa-tanfolyam 🙂 nagyon tetszett, a fontosabb dolgokat persze mar tudtam edig is, de jo volt angolul is hallani, tanulni 🙂 nagyon jol ereztem magam 🙂 es kideritettem, hogy masnap este meg fogjak tartani a teknos kurzust is 🙂 igy mikor kimentunk az orarol nagy orommel ujsagoltam Troynak is, hogy masnap nemcsak merulok a capakkal 11-kor, hanem este teknos-oram is lesz 🙂 o is orult nekem… de lehet, hogy csak a sorok miatt, amiket leontogetett a torkajan :)) majd vacsiztunk, ami mindig nagyon finom volt. Irto nagy valasztek mindenbol, ettunk halat, vadat, s mi jo falat szem szajnak ingere 🙂 rengeteg ananaszt ettem, azt az igazi fincsi leveset, nyami 🙂 Aztan a barban iszogattunk, ping-pongozunk, es hazakeveredtunk valahogy… kicsit sok volt a Bacardi-kolabol 🙂
Reggel eleg rosszul ereztem magam, de a teny, hogy par oran belul capakkal leszek a melyben feldobott es kijozanitott. 🙂 nagyon vartam, de persze azert feltem is kicsit…. Es mar ott voltam a Prodivers-es centrumnal, felvettem a szerkomat es mar teptunk is a buvar hajoval a Kuredu Express nevu helyhez, ahol a legtobb capa talalhato a kornyeken… szeles ido volt, es nagyon eros aramlatok voltak ott kulonosen, a capak azt szeretik… nagy lepes a hajorol es mar usztunk is lefele 1000-rel, hogy az ar ne vigyen minket messze egymastol es minnel elobb leerjunk az aljara… es vartunk az aljatba kapaszkodva, mig meglattuk az elso capat. Egy csodalatos Leopard-capa volt, 2 meterrol figyeltem, szep, es nyugodt teremtes 🙂 nagyon elveztem… majd oriasi tonhalak usztak el mallettunk, hatalmas Napoleon-halak, majd egy szurke szirti capa! Na ez mar hal! Csodalatos volt!! Majd teknosokkel, murenakkal, oroszlan-halakkal futottunk ossze, nagyon szep merules volt. Majd mar ismet a hajobol nezve meglattuk a delfinjeinket ami meg boldogabba tett 🙂 Micsoda nap 🙂 jott velunk egy profi fotos-videos is, Madagaszkari ficko: Jean-MarieTholl es az egesz merulest felvette, amit kesobb DVD-n megvettunk 🙂 orok emlek 🙂 Troy is merult, amig en capaztam, neki is jol sikerult minden 🙂 ettunk, pihengettunk egy kicsit, majd neki ismet elmeleti oraja volt, en meg mar indultam is a delutani merulesemre… elegge kivoltam ? de szep volt a du-i csobbanas is 🙂 majd rogton merules utan megneztuk a delelotti capas merulest a video-laboratoriumban 🙂 nagyon klassz volt, Troy is latta, hogy kell merulni 🙂 majd teknos tanfolyam, ami igencsak tetszett, ismet, mint minden ezen a csoda-szigeten 🙂 Oriasi nap volt mogottunk, mikor hullakent agyba zuhantunk…
Pentek reggel reggeli utan Troy merult, en meg ujra ugy ereztem magam, mint regen a nyari vizsgaidoszakban az egyetem alatt, tankonyvvel a kezemben szenvedtem a napon…. Teknos vizsgara keszulve. 🙂 es amig a csodas, homokos porcukorral takart parton olvasgattam egyszer csak felneztem, es mit lattam? Na mit? Igeeen, a delfinek kozel a parthoz ugralva, porogve sipoltak, es nem akartam elhinni, hogy en, KKR ott nezem oket, es ismet meghatodtam… Olyan jo erzes volt, hogy csak na 🙂 🙂 delutan a teknosokkel merultunk, 2.45-kor indult a moka, a sziget masik oldalan levo barlangos helyre mentunk, mert ott laknak, pihengetnek ezek az oriasi Zold es Hawksbill teknosok 🙂 Oriasokat lattunk, es ez is megvan DVD-n 🙂 nagyon szepek, es mindenkinek latnia kellene oket, megeri 🙂 kicsit leegtem du, de nem fajt… este ismet hullafaradtan zuhantunk a jo kis agyunkba…
Szombaton megint irtam par sort:

“Kedveskeim, Minden tokeletes meg mindig, mar csak az idonk keves. Nem nagyon volt energiam irni az utobbi napokban, mert napi kettoket merultem, es golfoztunk, pihentunk, olvastunk, ettunk es aludtunk. A capas merules nagyszeru volt, videon is megorokitettek minket, ahogy a caPetikkel vagyunk 🙂 A capa kurzuson kivul a teknos tanfolyamot is elvegeztem, es veluk is meruletm mar 2-szer, videon is megvan 🙂 Anya, a legjobban neked fog tetszeni 🙂 Remelem mas is elvezni fogja azert…. Troynak is jol megy a tanfolyama, csak a fule nem nagyon birja, cuccos jon ki belole… De elvezi, es igen Apa, beoltottam ot is a buvarlazzal 🙂 Zsolt es Endzsi nagyon vigyazzatok egymasra, es mindenki mas is. Atika koszi a hosszu e-mailt ismet, jol eset nagyon 🙂 Pusszantok mindenkit nagyon sok szeretettel Krisztuske 🙂 “

Nagyon jo volt ez a nap is 🙂 Troy ketszer merult, de a fule be van durranva, faj szegenynek… este megneztuk a teknocos videot, jo lett ez is. Troy kapott fulcseppeket, ami ugy tunt, hogy hasznalt 🙂 este bar, ott a sved haverjaimmal iszogattunk, beszelgettunk, majd az angolok is csatalakoztak hozzank. Aznap ejjel 10-tol tanc-est volt. Minden nap volt valami, csak nem nagyon emlitettem… nem olyan erdekes a szamomra…tehat akinek az esti bulikra van igenye az is johet ide batran, mert boven akad program…
Vasarnap egyet merultem, de nem az Expresszre, ahogy kertem.. Troynak ket oraja volt. A viz alatt kijott a trutyi a fulebol, vegre nem feszitette a nyomas… Nagyon megkonnyebbult 🙂 Delutan napoztam, olvastam, naplementet fenykepeztem, csodas volt 🙂 atmentunk a sziget masik oldalara, es irto szep kepeket keszitettem 🙂 nektek is tetszeni fog 🙂 este vacsi, bar, majd pihizes 🙂
Hetfon, az utolso egesz ott toltott napon reggel egy-egy merules mindegyikonknek, majd felvettem a ket DVD-met es hazasetaltam. Megjott Troyka is, kifekudtunk egy kicsit, bikini fotozast rendeztunk 🙂 majd ebed utan Troy vizsga merulese is megvolt 🙂 Jean-Marie videozott, isteni lett 🙂 majd rendeztuk a szamlankat, Troy megkapta este az oklevelet, es mar hivatalosan is nyilt vizi buvarnak lett nyilvanitva 🙂 Buszke voltam ra 🙂 iszogattunk, fenykepezgettunk, sztorizgattunk 🙂 jo kis utolso este volt….
Elerkezett junius 15-e, kedd, es ideje volt osszecsomagolni, kirakni a borondoket a verandara… reggeliztunk, Shakeebtol bucsu, majd Troy DVD-jet is felvettuk es kicsekkolotunk, leadtuk a ket hetig nalunk tartott villa kulcsunkat… es vartuk, a hidroplanunkat, ami elvisz minket messze a paradicsomi szigetrol… meg egy utolso pillantas a szigeten levo kedvenc helyeinkre, de mar fentrol, a gepen ulve, es igen, terkepnek latszott fentrol a taj 🙂 Male-ban mar csak leadtuk a borondjeinget a repterhez kozeli hotelban minimalis osszegert, es elmentunk csavarogni, vasarolgattunk par dolgot, csecse-becset, ajusoket 🙂 egy olasz etteremben jot ettunk, majd korulneztunk es irany vissza komppal a masik szigetre, ahol a repter es a felszallopalyak vannak… varakozas a hotel medenceje melletti asztaloknal, kellemes 30 fok koruli este volt, fujt a szel, es mi keszultunk vissza…Kuvaitba… a hajtos meloba…ahol nem 30, hanem kellemetlen 45-50 fokok repkednek 🙁 vegre eljott az ido, es becsekkoltunk, felszalltunk a gepunkre, es hajnali 5-6 korul mar Dubaiban voltunk… ott is vartunk egy kicsit es reggel 8 korul leszalltunk a kuvaiti repteren…
Ambivalens erzeseim voltak… Szomoru voltam, de ugyanakkor boldog is… ugyanis mogottunk hagytuk a Foldi Paradicsomot, de eletunk eddigi legszebb nyaralasan voltunk tul, es rengeteg felejthetetlen elmennyel lettunk gazdagabbak, ami orokre velunk marad.. 🙂 egy alomszabadsag foszereploi voltunk Troy es En 🙂

Pusszancs mindenkinek!

A kepeket a www.webshots.com on talalhatjatok meg. Ha Krisztina es littlemermaid26 szavakra rakerestek kidob par kepemet a rendszer. Raklikkelve a kepekre bejuttok a home page-re, ahol a Maldivos kepeket mar meglatjatok :))

Komaromy Krisztina Reka

Komáromy Krisztina Réka: A Plitvice-i tavak es Zadar – 2003

Komáromy Krisztina Réka: Egy csodás hét Kerkyra-n – 2002

Komáromy Krisztina Réka: Három kirándulás – 2002

Komáromy Krisztina Réka: Houston és Cancun (USA- Mexiko) – 2004

Komáromy Krisztina Réka: Mali Losinj-Pula-Brijuni-Rovinj-2003

Komáromy Krisztina Réka: Sharm El Sheik – Egyiptom – 2005

Komáromy Krisztina Réka: Szilveszter Mali Losinj-on – 2002

Komáromy Krisztina Réka: Tavaszi szunet Dubai-ban – Egyesült Arab Emirátusok – 2004

Komáromy Krisztina Réka: Zagrab – 2002

Komáromy Krisztina Réka: Zagrab – Crikvenica – Rijeka – Rovinj – 2002

A szerzőnek a szerkesztőn keresztül küldhetsz levelet   – E-mail: szerkesztoutikalauz.hu